Ärligt talat...

...just nu känns livet piss! Uppsatsen ska vara inne om en vecka, jag har ett skrivprojekt som ska vara inne om en vecka! Kan man sammanfatta veckan med ordet stress kanske? Tog mig i alla fall friheten att spela badminton i två timmar idag, grymt skönt faktiskt... sen efter det blev det en snabb öl och mat till (fläskfilémedaljong med kantarellsås som väl inte var den bästa jag ätit) vid Fridhemsplan med en klasskompis! Nu sitter jag här hemma och skriver på min uppsats... åter igen stress! Ska upp klockan 5 imorgon, gick med på att jobba så jag börjar klockan halv 7, men jag behöver ju pengarna så... sen på torsdag eller fredag drar jag ut till landet och isolerar mig lite för att skriva, skriva, skriva!

Ser fram så grymt mycket mot sommarn nu! Ahhh, EM, sommar, sol, kall öl... mmmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0