Det börjar ljusna

Satt uppe till två igår natt och skrev på uppsatsen, den är typ klar! Eller riktigt klar blir man väl aldrig, men vi börjar bli nöjda nu och det är så jädra gött! Får ge all cred till min käre uppsatskollega, hon har varit en riktig klippa! Vi har båda två börjat avsky den här uppsatsen mot slutet, men hon har fan varit duktig!

Helgen har i alla fall varit helt okej... att jag var ute på landet har jag väl redan klarlagt. Tog mig i alla fall hem på lördagen för att först träffa några i klassen och diskutera kring skrivuppgiften. Väldigt givande diskussion får jag säga, de satt ju mest och drack öl, asen! Jag ville också, men jag tog ju bilen till vårt lilla möte, så icke! Lätt avundsjuk tog jag mig i alla fall hem och gick över till grannen tillika tjejkompisen och firade hennes födelsedag, med andra ord fick jag också äntligen släcka min törst med en kall öl! Sen tog hennes sambo fram jäger och det är väl lite av en akilleshäl, så då började jag ju dricka det också... hmmm, jaja, lyckades nog hålla mig på rätt sida strecket och blev inte allt för full som tur var!

Har lyckats bli förkyld i helgen också... inte bra! Fan, jag är ju aldrig sjuk och nu måste jag sitta här och hosta och snora, as! Annars hade jag nog gått ut och promenerat lite eller något, vädret ute är ju helt magiskt! Men jag måste ändå åka till skolan snart, så det spelar nog inte så stor roll...

Är i alla fall ruskigt glad över att den här veckan är över, den har varit ett rent helvete! Nu kanske även mitt liv börjar ljusna precis som vårsolen här utanför, gött!!!!!

På onsdag ska jag försöka dra ut en polare på en avskedsöl, han ska ju tydligen dra iväg och bli reseledare det aset... få betalt för att vara i solen! Hoppas han stressar ihjäl sig!


Lägger in lite härliga vårbilder från i helgen.... (vi kan lätt dra slutsatsen att jag nog får ta att införskaffa ett par schysta solbrickor till sommaren, mitt sätt att kisa med ögonen är inte helt okej!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0