Finemang!

Kom på en bra grej i alla fall med att det var onsdag trots allt, onsdagsölen! Kom precis hem från en härlig kväll, lugn å gemytlig i goda vänners lag... med ett par kalla öl! Väldigt gött!

Men nu är det dags för sängen, upp tidigt imorgon för att åka till skolan! Plugga hårt, ojoj! Men också, om jag nu inte förstått det hela fel, så är det torsdag imorgon... en bra dag! Spela badminton efter plugget, får se om jag orkar gymma också... sen kanske middag hemma hos föräldrarna... sen bara invänta fredagen och helgen, FINEMANG! Om jag inte missminner mig fel så ska det också vara klassfest denna helg med nya klassen, kan bli skoj! Om inte annat så är det korridorsfest hos en kille i min gamla klass, så det finns alltid något i görningen!

Good night, sleep tight, don't let the bed bugs bite - Som mamma sa en gång i tiden...

[En väldigt avslappnad jag ifrån Sälen på nyår]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0