Har jag vaknat nu eller?

Vet inte om det är denna uppsats slutskeede som fått mig att börja... vakna? Känner mig direkt mycket piggare i alla fall! Även fast jag är sjuk och hängig just nu av den anledningen så är det en jävla pigghet i mig! Spelade badminton idag (ja, jag vet, är man förkyld ska man inte hålla på med sånt, men det orkar jag inte bry mig om), efter det ville jag gymma, men brorsan pallade inte... Så följde med honom upp och tittade på "Behind the scenes till Jackass The Movie 2" eller "Jackass The Movie 2.5" som den väl hette... det är duktigt sjuka grabbar det! Efter det när jag kom hem städade jag hela lägenheten och ställde mig och diska... kändes inte som helt normalt kanske att göra så sent på kvällen, men det var lite energislösande i alla fall! Nä, även om piggheten känns på topp så är det dags för sängen nu! Ska tidigt till skolan imorgon och lämna in uppsatsen vid 10, sen har jag lektion till fem, sen tänkte jag åka direkt in till Söder för öl med polarn. Lutar åt att det blir ett ökänt "GBR", Gråberget Runt, för den som nu inte vet vad det är så är det en sjukt massa pubar som ska avverkas vid Björns Trädgård... får se om jag kan komma ihåg alla nu: Kvarnen, Hotel Malmen, Bullwinkles, Kelly, Charles Dickens, Billströms, Cafe August, Carmen, Söderkällaren... 9 ställen alltså, hmmm, klarar man två varv?

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0