Härlig dag!

Får säga att det varit en grymt skön dag faktiskt.... inte särskilt extraordinär, men riktigt smutt! Var i skolan några timmar, blev rätt lungt, inte mycket gjort. Men på vägen hem tänkte jag, i det här fina vädret vore det ju förbannat tråkigt att bara åka hem och slöa! Så åkte förbi Enyas dagis (mammas och pappas hund) och hämtade upp henne, åkte hem, sen gick jag på en riktig långpromenad. Var ute och gick från klockan 12 till halv 3. Riktigt härligt i den varma solen. Nu är i varje fall hunden helt död, hon ligger på min vardagsrumsmatta och ser helt lam ut. Själv ska jag nog lägga mig på soffan i en halvtimma/timma, sen kommer väl pappa från jobbet och då ska vi åka ut till landet. Känner att jag måste åka ut dit denna helg också, har fortfarande en hel del plugg att ordna med... ser väl mer fram emot nästa helg, då är det mesta över! Plus att jag ska på utflyttningsfest på lördagen, så det blir nice!

Nu ska jag som sagt lägga mig i soffan, filosofera lite över vad jag ska skriva för novell. Vi ska ha skrivit en novell på max 1000 ord till på onsdag. Som jag förstod det ska den spegla "vår dag", hur vi lever idag, hur vi tänker, hur vi funkar.... ja, jag vet inte riktigt! Det löser sig, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0