Hmmmm

La in ett inlägg sent ingår kväll, men det verkar uppenbarligen inte ha fastnat...

I vilket fall som helst så ägnade jag större delen av gårdagen till min skrivuppgift, en novell som jag faktiskt måste erkänna mig ganska nöjd med. Knappast något mästerverk, men jag kände ändå att jag lyckades gestalta mina tankar genom hela mitt skrivande. Ägnade även många tankar åt min uppsats, men förmådde inte att skriva ner något utan la allt mitt fokus kring skrivuppgiften!

Tog även under gårdagen tid till mig att ägna några minuter i den gassande vårsolen med pappa. Vi delade på en öl tillsammans på bänken vid båthuset. Det blåste förvisso väldigt friskt, men båthuset lyckades fånga upp det mesta av blåsten och vi njöt mest av solskenet!

Ja, ja, nu när jag ändå har hamnat en dag efter så kan jag väl låta alla dagens tankar dröja till imorgon, god natt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0