Livet på landet!

Sitter ute på landet och tar det lugnt ikväll, rätt så mörkt och tyst här ute, men väldigt skönt! Åkte ut hit direkt efter badmintonen idag, kom ut till en härlig middag som föräldrarna (mamma mestadels) lagat ihop, gött! Tänkte vara här ute till lördag för att försöka få lite saker gjorda, uppsats & skrivuppgift... Borde nog gå och lägga mig redan nu, pappa lär väl väcka mig tidigt imorgon, ska ut och hjälpa honom röja lite på tomten. Sen blir det skriva, skriva, skriva! Hoppas på fint väder imorgon i alla fall, mycket solsken så lägger jag upp en "stekig" bild här.... Nä, god natt!

Får för övrigt erkänna att jag är lätt avundsjuk på polarna som är nere i Köpenhamn denna helg och slår runt, jag vill ju också röra mig på Köpenhamns inrökta krogar! Øl for faen! Jävla skola som förstör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0