Slut på vardagen!

Äntligen helg! Vet ej fan hur mycket helg det blir av den saken, men åtminstone några dagar för semi-avkoppling! Kom till skolan för att ha en två-timmars lugn lektion idag - men så hade gårdagens föreläsning flyttats fram till idag så jag blev ju fan tvungen att tänka å lyssna, usch usch I-landsproblem!

Blir nog en en lugn kväll för mig ikväll, sitter iförsig just nu och överväger att gå till kylen å ta mig en kall öl... men det kan ju inte skada! Ska i vilket fall som helst jobba imorgon, sista lördagen jag ägnar till jobb nu så det blir ju nice! Sen efter det blir det öl med nya klassen, får se hur det blir och hur många som dyker upp! Det var snack om att vi skulle gå till Ljungbergs (som om jag förstår det rätt ligger i BRUNO-gallerian) men hur upphetsande är det egentligen, inte riktigt det stället jag hade hoppats på! Befinner mig mer än gärna på Söder, jag är nog för det mesta på Söder, men inte på ett ställe där ölen kostar 50 spänn, man måste ju tänka på sin krassa studentkassa(vilket jävla rim)! Nja, har en känsla av att planerna ändras imorgon, var inte så många som lät jättetaggade på att gå just dit, finns ju massa andra softa södershak liksom!

Nej, nu kallar nog allt den där ölen i kylen, den skriker typ! Skål...


Just det, lärarn drog ett rätt tråk-roligt skämt idag som säkert passar in här (kanske gammalt som gatan, vad vet jag?)
"Hovmästarn, jag har en blogg i min soppa!"
"Jasså, det är den nya flugan..."
Otroligt roligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0