Solen skiner!

Usch, ännu en sen natt med massa plugg! Klockan är ett och det becksvart ute... men FAN i mitt huvud skiner i alla fall en sol! Vi är klara med uppsatsen, så jävla gött! Jag vet, en uppsats är ju inte direkt klar förrän man fått betyget på den, men det ger jag just nu blanka fan i!

Jag satt och pratade med min uppsatskollega som är på andra sidan Atlanten precis... vi är nog båda lika nöjda över att kunna säga "den är klar!"... roligt hur känslor fungerar, sa till henne att "Du vet den där känslan man kan få när man är nykär eller kär, typ fjärilar i bröstet, när du sa att nu verkar vi ju vara klara kände jag fan just så!" Haha... ja, har inte haft den känslan på länge nu, men vad fan får jag den på detta sätt funkar fan det också!!! (oj vad jag svär, men det är rena glädjesvordomar)

Nä, nu ska jag slagga, pallar inte med att vakna som ett vrak imorgon!

GÖTTA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0