This is the deal...

...jag har det sjukt stressigt! Det har jag redan klarlagt! Men precis som solen har fläckar har även mitt liv små ljuspunkter (shit, vad djupt det lät). Stod och diskade idag då jag fick som en uppenbarelse! Jag visste exakt vad jag skulle skriva på min skrivuppgift! Kastade mig på skrivblocket, skrev som en tok, 4A4 var nerkladdat på ett par minuter och jag hade hela storyn framför mig. Vi kan väl kalla det där ett första utkast, så blir det väl ett andra och tredje när jag utvecklat själva storyn också, lagt till alla detaljer. Det är självfallet en hel del arbete kvar med andra ord, men så länge jag har en grundidé att gå tillbaka till så känns allt så mycket lättare!

I övrigt har väl dagen varit okej, gick upp klockan 5 och släpade mig till jobbet, var rätt skönt att jobba faktiskt, inte gjort det sen i december! När jag kom hem var jag dock helt slut, så somnade som en stock. Vaknade först klockan sex och kände att jag var tvungen att gå upp och få något gjort. Det måste jag ju säga att jag fick också! Tror jag ska diska oftare, verkligen ett serum för mina idémuskler! Nu tänkte jag gå och träna lite, sen upp och skriva mer, får se om det blir på uppsatsen eller skrivuppgiften! Kolla lite på Champions League med ena ögat också...

Är för övrigt lite oroad över att jag lyssnar lite väl mycket på Jack Johnson, tror jag lyssnat konstant på honom i över två år nu, men tycker fortfarande att musiken är så otroligt soft! Tog precis hem hans senaste album också, det var ju precis lika härligt som allt annat! Brukar ofta tröttna på låtar annars, men hans låtar kan jag lyssna på om och om igen... klart jag lyssnar på annat, men han dominerar helt klart min playlist... mysko
BRA SKIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0