We continue on the same track!

Jaha, så av bara farten så fortsätter allt att gå som smort! Visade sig idag att polarn lyckats få biljetter till Grekland-Sverige matchen också, 4 st. så nu har vi 7 biljetter till denna underbara tillställning! Den jäveln lyckades även få tag på fyra biljetter till Sverige-Ryssland, så nu får jag ligga i för att få en biljett till den också... men jag upprepar vad jag sa igår, det är magiskt! Denna sommar kommer bli grym, eller har åtminstone potential att bli det, resa runt i Europa på massa skoj! Först tåg till Salzburg, Österrike för att gå på Grekland-Sverige, sen därifrån tåg till Prag, Tjeckien för att spela fotbollsturnering å dricka lite härlig tjeckisk öl, sedan tåg tillbaka till Österrike å Innsbruck för ännu mer fotboll i form av match mellan Sverige-Ryssland, magiskt! Där efter har jag planerat in resa, om pengarna nu inte tar slut till antingen Magaluf eller Rhodos... eller vid närmare eftertanke, orkar min lever detta? Haha, den som lever får se, que sera, sera...

Har i alla fall "designat" t-shirtar som jag ska beställa till vår lilla resa över europa i sommar...
image1

Annars har dagen varit fysiskt slitig, eller jag orkade inte masa mig upp ur den varma sängen förrän 10 men ändå, sedan var det två å en halv timma badminton... var rätt så slut efter det... men jag är inte den som ger mig, så blev strax över en timma i gymmet efter det... men var så trött i armarna efter badmintonen att jag höll på att dö, känner mig helt slut nu! Satsar på att för första gången i mitt liv träna seriöst å det går rätt bra. Har i alla fall gymmat minst tre ggr i veckan i två månader nu + badminton två gånger i veckan, så det blir ju en del!

Trött men glad i alla fall!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0