Woooonderbar!

En heeeelt okej måndag! Tre biljetter fixade till Sveriges match mot Grekland, det är ju SJUKT magiskt!!! Fick också tre vouchers till EM-finalen, men att Sverige skulle gå till en EM-final är typ lika sannolikt som att jag skulle få jobb på Aftonbladet imorgon..... fast i och för sig Grekland vann ju senaste EM, så allt är ju möjligt! Men fy fan vad skönt, den här sommarn ska kryddas rejält med härligheter!

Har precis varit en å en halv timma i gymmet, känner mig rätt så mör... tror fan jag ska unna mig en bira för att fira, som det så fint heter - eller var det jag som kom på det nu... hur som helst, röra ihop en pastasallad med en kall öl till, kan inte tänka mig något bättre!

En helt woooonderbar dag! (hoppas ju lite för detsamma till er där ute)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0