It's the final countdown...

Jaha... dags för sängen då! Men imorgon smäller det, imorgon ska jag lägga fram uppsatsen. Har knappt några förhoppningar alls, mest en lättad känsla av att allt snart är över! Orkar inte vara nervös, är nog inte ens nervös, mest lättad! Jag har inte tagit ut någon seger i förskott, men som vanligt är jag ständigt optimistisk! Tror varken på ett U, G eller VG, jag tror bara att imorgon är det över! Jag lägger den här uppsatsen bakom mig och ser fram emot att lära mig nya saker!

Hade möte idag med min lärare angående mitt skrivande. Måste säga att min lärare är väldigt vänlig, hon sa bara goda ord om mitt skrivande. I och för sig är det väl det hon ska göra, inte klanka ner på ens skrivförmåga, det vore rätt så destruktivt. Men hon hoppades att jag skulle fortsätta med B-kursen eftersom hon fann mitt skrivande väldigt intressant, vilket jag kan tänka mig att hon säger till de flesta studenter. Men oavsett hennes kommentarer så har jag nog tänkt att gå B-kursen ändå (i Kreativt Skrivande om jag nu inte nämnt det förut). Tycker kursen är rolig och utvecklande, så varför inte...

Nej, nu ska jag lägga mig i sängen... min egen säng som jag för övrigt inte sovit i sen i torsdags, ska bli skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0