Jag vill ba va...

[Okej, dagens headline får komma från Fronda] Nu är äntligen veckan över! Och denna helg ska jag ba va! En vecka som fortlöpt då jag onekligen fått ställa mit tålamod på prov. Fixade C-uppsatsen i onsdags och idag har jag alltså avklarat en tenta i Kreativt Skrivande. Fick ju som sagt G på uppsatsen och känner väl inte att tentan gick sämre heller, så den kan jag nog anta är ordnad och klar också!

Nu sitter jag bara och väntar på att min tvättstuga ska bli klar, sedan tänkte jag dra in till Söder... ska möta brorsan tror jag och ta en öl, ska bli fint! Sedan tenta-öl på Carmen med klassen... där efter vet jag inte riktigt vad som händer, more beer?! "Kan en öl kanske locka - och en kväll med living la vida loca!?"

Ska erkänna att jag inte kunnat stå emot ölsuget själv och redan öppnat En Stor Stark (se jag lyckades smyga in ännu en Fronda-låttitel) - Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0