Staple It Together...

[ja, Jack Johnson får ge rubrik åt dagens inlägg...] eller "get it together" kanske det skulle vara i mitt fall! Har varit sjuuukt sliten efter helgen, orkade inte ens ta mig till skolan igår, fast det berodde lite på att jag inte hunnit göra vad som skulle gjorts till lektinen. Lazy f***er! Eller igår orkade jag åtminstone träna lite... var ute och sprang en sväng med brorsan först, sedan en timmas gym. Höll fan på att dö, kroppen orkade inte! Sen var jag dum nog att spurta när vi sprang sista biten, vilket fick mig hyfsat spyfärdig...

Nu ska jag dra iväg och lira lite badminton, sen blir det nog till att tvinga sig till att plugga...

Ciao!

image17
DET VAR KLÖS I DEN HÄR RÄVEN!!!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0