We are the champions...

Nja, okej, rubriken är lite att ta i, men tänkte att jag fortsätter på temat från igår och använder en låttitel för att presentera dagen (och ja, låten heter egentligen Champions och gårdagens heter alltså endast The Final Countdown). Vad jag vill säga är i varje fall att nu är uppsatsen; inlämnad, bedömd och framför allt godkänd! Så jävla skönt! Jag vet, det är väl lite överdrivet att vara helt lyrisk över ett G... men en c-uppsats är ändå en c-uppsats och det är inte världens lättaste sak i världen att lyckas få ett VG. Jag tycker i ärlighetens namn att vi bör ha ett G, varken mer eller mindre.

I varje fall, sjukt glad idag! Nu är jag mest sjukt trött dock... varit i skolan från 9-18 idag, seeeeegt! Borde egentligen sova redan, men gick och tog en öl med brorsan och tittade lite på fotboll... såååå... nu blir det sängen i alla fall!
Upp tidigt imorgon och åka ut till landet med pappa, försöka få lite lugn och ro, plugga till fredagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0